• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 575
Mottagna reaktioner
7 010
Poäng
4 807
Ja på något sätt så ska man väl kunna lösa det ;) tror absolut det kommer gå tillslut :)
Viktigaste är att behålla humöret och anpassa sitt liv efter det man faktiskt har och inte efter det man skulle vilja ha.
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 784
Mottagna reaktioner
2 637
Poäng
1 857
Viktigaste är att behålla humöret och anpassa sitt liv efter det man faktiskt har och inte efter det man skulle vilja ha.
Helt riktigt ! Känns som mycket går år rätt håll ju ! Såklart inledande hade ju varit fantastiskt ! Försväntar mig dock inget , kan säkert ta något eller några år till innan jag få saneringen ! Känner ändå viktigaste är just nu sambons skuld får vi bara rent där då kommer det in 10k till per månad :)
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 575
Mottagna reaktioner
7 010
Poäng
4 807
Helt riktigt ! Känns som mycket går år rätt håll ju ! Såklart inledande hade ju varit fantastiskt ! Försväntar mig dock inget , kan säkert ta något eller några år till innan jag få saneringen ! Känner ändå viktigaste är just nu sambons skuld får vi bara rent där då kommer det in 10k till per månad :)
Fick du nån motivering till avslaget?
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 784
Mottagna reaktioner
2 637
Poäng
1 857
Fick du nån motivering till avslaget?
Dom tyckte jag skuldsatt mig mycket under kort tid , men var under 14 års tid :) sen att skulderna var nya , alltså den senaste ! Men då var det över 2 år sedan jag tog sista krediten :) men sen läser man vissa som fått det fast krediten bara är 6 mån gammal :) men ska jag vara ärlig så kändes det inte som handläggaren hade alla hästar hemma om säger så :) hon var helt flummig ! Får se vad dom säger denna gången :)
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 575
Mottagna reaktioner
7 010
Poäng
4 807
Dom tyckte jag skuldsatt mig mycket under kort tid , men var under 14 års tid :) sen att skulderna var nya , alltså den senaste ! Men då var det över 2 år sedan jag tog sista krediten :) men sen läser man vissa som fått det fast krediten bara är 6 mån gammal :) men ska jag vara ärlig så kändes det inte som handläggaren hade alla hästar hemma om säger så :) hon var helt flummig ! Får se vad dom säger denna gången :)
Ok, synd att det inte gick men uppdatera gärna när du får besked.
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 784
Mottagna reaktioner
2 637
Poäng
1 857
Ok, synd att det inte gick men uppdatera gärna när du får besked.
Absolut :) tror jag kommer få söka 4-5 gånger :kr men det får bli så i såna fall :) lever helt ok nu faktiskt , skulle vara ännu bättre om sambons skuld försvann :)
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 575
Mottagna reaktioner
7 010
Poäng
4 807
Absolut :) tror jag kommer få söka 4-5 gånger :kr men det får bli så i såna fall :) lever helt ok nu faktiskt , skulle vara ännu bättre om sambons skuld försvann :)
Det lönar sig att vara envis... för det mesta!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp